.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اندر حکایت افراد فرصت طلب در ورزش مازندران

به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت شمال ورزشی چند روزی است که ورزش مازندران تغییر مدیریتی را در خود دیده است.احمد سعادتمند که پیش از این در رده های مختلف در اداره کل تربیت بدنی استان و ادارات شهرستانی انجام خدمت کرده و حتی دستی بر مدیریت باشگاههای مطرح و هیات های ورزشی مازندران دارد اینبار سکان مدیریت ورزش استانی را در دست گرفته که آنرا قطب ورزش ایران می نامند.
اگر چه شخص مدیر تربیت بدنی شناخت لازم را نسبت به افراد و مدیران زیرمجموعه خود در سراسر استان دارا می باشد اما نکاتی را در خصوص افراد فرصت طلب ورزش مازندران یادآوری می نماییم.
همگان بر این باور بوده که پتانسیل ورزش مازندران به مراتب بسیار بیشتر از آن چیزی است که در زمان حال دیده می شود اما یکی از موارد تاثیر گذار در دلسردی ورزشکاران و مربیان استان وجود افرادی در بدنه هیات ها و حتی مدیریت ادارات ورزش شهرستان ها بوده که تنها فکرشان ماندگاری در هرم قدرت به هر بهایی می باشد.
اشخاصی که به واسطه روابط  بجای ضوابط دریک اداره و یا هیات به مسئولیت رسیده و بدلیل سوء مدیریت وتنها با انجام کارهای بقول خود زیرکانه برای حفظ بقا متوسل به حرکتهای عجیب و غریب می شوند.
این افراد که تنها دلسوزی شان برای ورزش مازندران حفظ جایگاهشان می باشد این روزها گوی سبقت را از دیگران ربوده و حتی برای عرض تبریک به مدیر جدید بسیار عجولانه اقدام کرده و گوی سبقت را از دیگران ربوده اند.
در بررسی کارنامه این افراد همین بس که با آمدن یک مدیر چرخش 360 درجه ای داده و به هر شکل ممکن سعی در نزدیک کردن خود به فرد جدید دارند.
اگر چه در این فرصت بدین مقدار بسنده می کنیم و قضاوت را به خوانندگان موکول می کنیم اما یقینا" در آینده نزدیک جهت حمایت از ورزش مازندران به معرفی این افراد خواهیم پرداخت تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نادری- آ 27 آذر 1391
بهروان . خلزدی . کوچکی . مسچی . اداره ساختمان با گل تشکیلات . وووو برای ماندن دست به خدمت ....راند 20ساله اداره گل ورزش خیلی قوی تر از این حرفهاست
نا شناس 27 آذر 1391
یک سوال : کسانیکه در زمان نبود سعادتمند با توجه به اینکه یک زمانی زیر مجموعه او بودند و سعادتمند در باشگاه نساجی بود و هر گونه سنگ اندازی را برای او انجام دادند الان چیکار می کنند؟ به اون خدا هیچ پست و مسئولیتی ماندگار نیست و همان بس که انسان باشیم زیرا محبت احتران عزیزی می آورد نه تکبر و غرور !!! در یک جمله مسئولیت مانند پوست شیر است و زمانی که از تن شیر پوستش را برداری با گوسفند هیچ فرقی ندارد .خدا تو میدانی افراد ضعیف و متملق چه ها کرده اند .
نا شناس 27 آذر 1391
آقای رئیس اداره چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی آن روزی که برای رسیدن به این مسئولیت رفتی داخل ماشین اد .... نشستی و تقاضا کردی موافقت کند تا بشوی رئیس یادت هست؟ ای روزگار
نا شناس 27 آذر 1391
من یکی از کسانی هستم که در مزایده نگهداری استخر تربیت بدنی برنده شده بودم ولی بعد از مدتی این استخرها بدون و حساب و کتاب در اختیار هیات های شنا قرار گرفت به صورتی که نه کنترلی روی فروش بلیط وجود دارد و نه نظارتی به راستی وقتی افرادی به راحتی با سیستم پیچیده بانک 3 هزار میلیارد اختلاس می کنند چه تضمینی وجود دارد که افراد در هیات ها صداقت داشته باشند و فروش بلیط ها دقیق گزارش کنند به نظر من این کار دقیقا ایجاد فضای مناسب برای اختلاس و خوردن بیت المال است شکی در این مسئله نیست .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.